Pomoc informatyczna dla Firm. Warszawa

Pomoc informatyczna dla Firm. Warszawa

Obsługa informatyczna dla firm, czyli Outsourcing IT to oferta skierowana do Przedsiębiorstw, które nie posiadają działu IT lub potrzebują dodatkowego wsparcia, pomocy informatycznej specjalistów z zewnątrz.

Pomoc IT Warszawa – zobacz ofertę

  W ramach stałej opieki abonamentowej Klienci mogą liczyć na doraźną pomoc informatyczną w razie awarii. Wsparcie pracowników w użytkowaniu komputerów czy przygotowanie nowego stanowiska pracy. Zadaniem administratora IT jest również dbanie o bezpieczeństwo danych oraz nadzór nad infrastrukturą informatyczną.

Główne zalety współpracy

  • Stały, techniczny opiekun IT z którym masz bezpośredni kontakt. Zna infrastrukturę informatyczną Twojej firmy, dlatego przy zgłoszeniu awarii, może skupić się na szybkim rozwiązaniu problemu.

  • Szybkie reakcje na awarie – zdalna pomoc informatyczna, usuwanie awarii sprzętu komputerowego i oprogramowania za pomocą zdalnego dostępu do komputera.

  • Stałe wizyty serwisowe w siedzibie klienta – staramy się zapobiegać awariom kontrolując stan infrastruktury, backupy kluczowych systemów oraz na bieżąco usuwając problemy zgłaszane przez użytkowników.

  • Wsparcie zespołu specjalistów: informatyków, programistów i administratorów.

  • Elastyczność i ciągłość usług. Pomoc informatyczna jest świadczona również podczas nieobecności dedykowanego administratora IT. Istnieje także możliwość skierowania dodatkowego pracownika równolegle lub zamówienie dodatkowego czasu serwisanta.

 

skontaktuj się z nami

 

Bezpośrednia działalność KOMPLUS związana z usługą pomoc IT, to miasto Warszawa i woj. mazowieckie. Posiadamy przedstawicielstwa serwisowe w miastach: Gdańsk, Poznań, Wrocław, Białystok, Kielce, Kraków, Katowice.

Pomoc informatyczna – jak działamy

Udzielamy stałego wsparcia informatycznego na podstawie umowy na obsługę informatyczną Firmy.
Obsługujemy firmy, które nie posiadają działu IT lub potrzebują dodatkowego wsparcia, pomocy informatycznej specjalistów z zewnątrz

Warunki umowy ustalamy na podstawie:

  • Liczby punktów/oddziałów do obsługi
  • Ilości stanowisk komputerowych / pracowników
  • Liczby serwerów i oprogramowania wymagającego obsługi
  • Jakości wykorzystywanego sprzętu
  • Aktualnego poziomu zaawansowania infrastruktury IT 
  • Konieczności szybkiego wdrożenia rozwiązań wynikających z krytycznego stanu infrastruktury IT
  • Potrzeb związanych ze specyfiką działalności ( zwiększona ilość wizyt stałych w miesiącu, oczekiwany czas reakcji na zgłoszenie, sezonowa obsługa większej ilości punktów lub pracowników)

Zobacz także:
Zakres obsługi informatycznej – więcej