Obsługa informatyczna

Zakres obsługi

Usuwanie awarii
  • Usuwanie awarii na miejscu u Klienta, z szybkim czasem reakcji
  • Zdalne usuwanie awarii sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • Pośrednictwo w usuwaniu awarii innych dostawców mających wpływ na działanie systemu komputerowego np.: łącz internetowych

 

Helpdesk – wsparcie IT dla pracowników
  • Wsparcie pracowników w użytkowaniu komputerów w siedzibie Klienta
  • Wsparcie przez Internet i zdalna pomoc
  • Pomoc w ochronie skrzynek e-mail przed niechcianą pocztą tzw. Spamem
  • Pomoc przy zmianach stanowiska pracy, przenosinach komputerów
  • Instalacje dodatkowego sprzętu lub oprogramowania
  • Pomoc w użytkowaniu aplikacji
  • Przygotowywanie stanowisk pracy

 

Administracja serwerami i siecią
  • Monitoring pracy serwerów i sieci, w tym podłączenie pod system monitorujący (obecnie Zenoos)
  • Rozwiązywanie problemów oraz rekonfiguracje
  • Aktualizacje oprogramowania systemowego
  • Administracja serwerami w tym zakładanie nowych kont, przydzielanie uprawnień, rekonfiguracje

 

Backup danych
  • Wdrożenie wielopoziomowego backupu danych (poziom 1, poziom 2)
  • Monitoring backupu
  •  Systematyczne odtworzenia backupu
  • Projekt oraz plan archiwizacji danych

 

Bezpieczeństwo systemu
  • Kontrola zabezpieczeń systemu IT (firewall, access point)
  •  Kontrola poprawności pracy systemu antywirusowego
  • Kontrola systemu pod kątem bezpieczeństwa zewnętrznego (skanowanie portów)
  • Informowanie o zagrożeniach i wdrażanie procedur ochrony np.: ransomware

 

Rozwój systemu IT
  • Doradztwo dotyczące rozwoju systemu IT
  • Wsparcie w projektach wdrożeniowych nowych technologii np.: ERP/CRM
  • Planowanie rozwoju systemu IT
  • Reprezentowanie przed dostawcami zewnętrznymi np.: providerzy internetowi

Co nas wyróżnia

1.

Dedykowany opiekun

2.

Stałe wizyty

3.

System zgłoszeń serwisowych Helpdesk

4.

Wielopoziomowa kontrola backupów

5.

Wsparcie RODO

6.

Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania

7.

Wsparcie w projektach ERP/CRM

Co zyskujesz

Dzięki współpracy z KOMPLUS

  • skupiasz się na swojej działalności biznesowej
  • odpowiedzialność za IT przekazujesz specjalistom – 20 lat na rynku
  • zapewniamy Ci bezpieczeństwo Twoich danych i informacji


Outsourcing IT
to korzystne rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw pozwalające na zapewnienie bezpieczeństwa IT w zakresie dopasowanym do potrzeb firmy.

Obsługa informatyczna KOMPLUS to dedykowany Techniczny Opiekun Klienta, który zna infrastrukturę informatyczną Twojej firmy, dlatego przy zgłoszeniu awarii, może skupić się na szybkim rozwiązaniu problemu.

Bezpośredni kontakt z Administratorem IT skraca proces zgłoszenia i usunięcia awarii. Pracownicy IT są wspierani przez stabilny i doświadczony zespół specjalistów: administratorów i programistów. Outsourcing IT to kompleksowa obsługa informatyczna Twojej firmy.

Zobacz jak pracujemy

Partnerzy - obsługiwana technologia

Serwery: Dell, HP, Lenovo
Komputery/Laptopy: Dell, HP, Lenovo, Apple
Sieci: Cisco, Ubiquity
Wirtualizacja: VMWare, HyperV
Backup: Acronis, Xopero, QNAP, Synology, Veeam
Systemy operacyjne: Microsoft Windows, Linux, MacOS
Bazy danych: MS SQL, MySQL
Datacenter: OVH, ATMAN
Aplikacje wspierające biznes: Comarch Optima, WF MAG, Symfonia, Insert, Płatnik

co warto wiedzieć

Obsługa informatyczna – cennik

Aby wycenić miesięczny koszt obsługi informatycznej, trzeba określić kilka zasadniczych parametrów związanych z ostateczną ceną obsługi. 

  • Liczbę punktów/oddziałów do obsługi
  • Ilość stanowisk komputerowych / pracowników
  • Liczbę serwerów i oprogramowania wymagającego obsługi
  • Jakość wykorzystywanego sprzętu
  • Aktualny poziom zaawansowania infrastruktury IT 
  • Natychmiastowa potrzeba wdrożenia rozwiązań wynikających z krytycznego stanu infrastruktury IT
  • Inne potrzeby związane ze specyfiką działalności ( zwiększona ilość wizyt stałych w miesiącu, oczekiwany czas reakcji na zgłoszenie, sezonowa obsługa większej ilości punktów lub pracowników)

Obsługa informatyczna – jak zaczynamy współpracę

Współpracę w ramach obsługi informatycznej rozpoczynamy od:

  • zebrania informacji na temat stanu infrastruktury i spisu kluczowych danych
  • przeprowadzenia audytu oraz inwentaryzacji aby upewnić się, że stan faktyczny infrastruktury jest tożsamy z przekazanymi danymi
  • analizujemy stan infrastruktury i potrzeby Klienta
  • przygotowujemy plan działań oraz najpilniejszych zadań do wykonania

Obsługa informatyczna – dla kogo?

Oferowana przez nas obsługa informatyczna to oferta dla firm z Warszawy oraz województwa mazowieckiego, które poszukują profesjonalnego wsparcia w zarządzaniu swoją infrastrukturą IT. 

Profesjonalna obsługa informatyczna Warszawa – zamów wycenę 

Zachęcamy do kontaktu. Znając Państwa potrzeby, będziemy mogli przygotować optymalną ofertę, dostosowaną do Państwa działalności.

Outsourcing IT czy informatyk na etacie?

Wiele małych i średnich firm zastanawia się jak rozwiązać kwestie wsparcia IT, aby w potrzebie mieć szybki dostęp do specjalisty. Rozwiązania są dwa. Dowiedz się więcej o zaletach i wadach powyższych rozwiązań. przeczytaj więcej

Pracowaliśmy dla ...