komplusCRMdla małej i średniej firmy

Wsparcie procesu sprzedaży…

Przykładowe ekrany

Funkcjonalności

Podstawowe:

  • Firmy – bezpieczna wspólna baza firm i osób kontaktowych w firmach
  • Osoby – baza danych osób kontaktowych w firmach zgodna z RODO
  • Działania – planowanie działań handlowych oraz historia współpracy
  • Terminarz – planowanie spotkań z Klientami
  • Szanse – planowanie i monitoring szans sprzedaży
  • Dashboard – raport aktywności handlowców oraz współpracy z klientami

 

Dodatkowe dostępne w wersji rozszerzonej

  • Wielojęzyczność – możliwość uruchomienia CRM w dowolnym języku np.: angielski, rosyjski
  • Projekty – realizacja działań handlowych, serwisowych i obsługowych w ramach projektów
  • Serwis – monitoring działań serwisowych i obsługowych
  • Produkty – baza produktów z cennikami
  • Mailingi – filtrowanie bazy Klientów, wysyłki mailingowe, statystyki
  • Email – załączanie korespondencji elektronicznej do karty Klienta
  • Integracja ERP – integracja z systemami ERP Optima, WF-MAG, Symfonia

Co zyskujesz

Dzięki komplusCRM zyskujesz:

  • szybkie uruchomienie CRM
  • kontrolę pracy handlowców i tematów handlowych
  • bezpieczną bazę Klientów zgodną z RODO

komplusCRM wyróżnia intuicyjny interfejs i możliwość uruchomienia na dowolnym urządzeniu (również typu smartphone czy tablet).  To program CRM dla Firmy, w której działania handlowe często odbywają się w terenie. Dzięki komplusCRM pracownicy na bieżąco mogą nanosić do systemu planowane i zrealizowane zadania oraz uzupełniać bazę Klientów.

Oprogramowanie CRM zbudowane jest z funkcjonalnych modułów dopasowanych do potrzeb Przedsiębiorstwa. Program CRM, który oferujemy naszym Klientom, to nowoczesna technologia i prosta konstrukcja. Pozwala na rozbudowę o nowe funkcjonalności wraz z rozwojem Firmy oraz integrację z innymi systemami.

Zespół specjalistów KOMPLUS zapewnia szybkie wdrożenie systemu. Każde zlecenie, wykonania CRM dla firmy, rozpoczynamy od dokładnego wywiadu i analizy procesów biznesowych. Określenie potrzeb Klienta pozwala nam optymalnie dopasować oprogramowanie CRM do użytkownika.

Co warto wiedzieć o CRM

CRM (Customer Relationship Management) to system wspierający zarządzanie relacjami z Klientem. Wykorzystywany w sprzedaży usprawnia działania handlowe, szczególnie te długoterminowe, związane z budowaniem relacji i obsługą Klienta B2B. To podstawowa baza wiedzy o Klientach firmy oraz działaniach sprzedażowych realizowanych przez handlowców.

Uniwersalny system CRM jest zbudowany z funkcjonalności w oparciu o standardową koncepcję zarządzania relacjami z Klientem. To przede wszystkim baza klientów wraz z historią działań handlowych, kalendarz do planowania zadań, narzędzie do analiz i prognozowania sprzedaży, raporty efektywności handlowca. 

Program CRM pomoże Ci rozwiązać problemy, które napotyka kadra zarządzająca sprzedażą: 

  • przechowywać i przetwarzać dane według wymagań RODO
  • monitorować działania handlowców
  • zwiększyć efektywność działań handlowych
  • usystematyzować proces sprzedaży i obsługi klienta
  • uporządkować wiedzę o Klientach i realizowanych projektach
  • usprawnić proces przygotowywania ofert
  • wprowadzić zasady oceny pracy sprzedawców i mierzyć je obiektywnie
  • zarządzać szansami sprzedaży
  • analizować powody utraty potencjalnych klientów 
  • pracować na jednym, systemie aktualizowanym na bieżąco przez pracowników

CRM on premisessystem CRM lokalnie instalowany na infrastrukturze Klienta. System jest instalowany lokalnie na serwerze Klienta znajdującym się w siedzibie firmy. Opłata za licencje gotowego systemu CRM jest jednorazowa. Taka wersja oprogramowania wymaga wysokiej inwestycji na start, ponieważ wszystkie koszty związane z zakupem oprogramowania, serwera oraz instalacją Klient ponosi na początku . Zaletą rozwiązania jest możliwość dostosowania systemu do potrzeb firmy i rozbudowa wraz z rozwojem przedsiębiorstwa.

Co raz częściej Klienci decydują się na zakup oprogramowania CRM na własność i instalację na dzierżawionym serwerze w chmurze, który jest alternatywą dla utrzymywania serwerowni w siedzibie firmy. Pozwala również na korzystanie z systemu CRM za pomocą przeglądarki Internetowej.

CRM w modelu SaaS – oprogramowanie CRM instalowane jest na infrastrukturze producenta systemu, która pozostaje jego własnością i jest przez niego utrzymywana. Użytkownicy uzyskują dostęp do aplikacji poprzez Internet a więc mają dostęp do systemu online z dowolnego miejsca. Serwery w chmurze gwarantują wysokie bezpieczeństwo danych.
W modelu tym oprogramowanie jest opłacane w formie abonamentu (opłata miesięczna lub roczna za licencje dla użytkowników).

Dużym atutem takiego rozwiązania jest niski koszt uruchomienia na starcie. System jest gotowym rozwiązaniem, które szybko się instaluje i w kilka dni od zakupu jest gotowe do pracy. Jest alternatywą dla małych firm, które są na etapie aktywnego rozwoju. 

Mobliny CRM – aplikacja lub system CRM w formie responsywnej dostępny w przeglądarce urządzeń moblinych. Oferowany jako dodatek do standardowego oprogramowania CRM dla firm. Rozwiązanie usprawniające pracę handlowców w terenie. Pozwala na sprawdzenie adresu Klienta, podgląd kalendarza spotkań czy uzupełnianie danych w CRM na bieżąco, podczas spotkania.

Dedykowany CRM – to oprogramowanie do zadań specjalnych, tworzone na zamówienie. Uwzględnia konkretne potrzeby przedsiębiorstwa. To najlepszy wybór tam, gdzie rozwiązania uniwersalne nie spełniają oczekiwań.  Decydują się na nie firmy, które potrzebują oprogramowania dostosowanego do nieszablonowych procesów sprzedażowych przyjętych w przedsiębiorstwie, świadome tego, że inteligentne technologiczne rozwiązania to szansa na wyprzedzenie konkurencji.

System dedykowany nie zawsze wymaga budowy oprogramowania od zera. Na rynku znajdziemy dedykowane systemy CRM  dla branż, w których procesy sprzedażowe nie są uniwersalne i wymagają dodatkowych działań, ale są to działania takie same w obrębie danej grupy branżowej.

Integracja programu CRM – ma na celu umożliwienie systemom wzajemne komunikowanie się i korzystanie ze swoich zasobów. Najczęściej spotykana jest integracja oprogramowania do obsługi księgowości np. ERP Optima z systemami CRM do zarządzania sprzedażą lub magazynem. Dzięki synergii między programami otrzymujemy wygodne narzędzie do realizacji pełnego procesu sprzedaży, bez powielania działań w dwóch powyższych systemach.

Dużym zainteresowaniem cieszą się integracje systemów CRM z Aplikacjami Google. Od momentu pojawienia się smartphone`ów i aplikacji mobilnych, stały się one nieodzownym narzędziem służbowym i dodatkowym wsparciem w realizacji zadań i projektów biznesowych, obok systemów wykorzystywanych w przedsiębiorstwach.

Wypróbuj Demo LiteCRM – skontaktuj się z nami. 

Pracowaliśmy dla ...