CRM dla handlowców. Narzędzie, dzięki któremu działania sprzedażowe masz zawsze pod kontrolą.
Program CRM dla handlowców wspiera codzienną pracę przedstawicieli handlowych i pozwala na bezpieczne przechowywanie danych kontaktowych Klientów oraz planowanie działań sprzedażowych.
Użytkownicy aplikacji CRM mają zapewniony ciągły wgląd do systemu przez przeglądarkę internetową. Moduły systemu pozwalają planować i kontrolować działania handlowe z Klientami od momentu nawiązania kontaktu i przedstawienia oferty, poprzez spotkania, negocjacje, sprzedaż, po działania serwisowe i gwarancyjne.
Znajdujący się w CRM dla przedstawicieli handlowych Terminarz umożliwia planowanie pracy handlowców i podgląd na wprowadzone działania i spotkania przez współpracowników.
System CRM dla przedstawicieli handlowych firmy KOMPLUS to prosta i intuicyjna aplikacja, który wspiera działania handlowe i marketingowe oraz pozwala na pełne raportowanie pracy jego użytkowników.
Dbaj o efektywność swoich handlowców z CRM
Zainwestuj w narzędzie, które pozwoli:
- skupić się na sprzedaży i relacjach z klientem – dzięki historii współpracy z Klientem handlowcy będą zawsze przygotowani do rozmowy
- usprawnić działania zespołu dzięki pracy na jednej bazie danych, z historią współpracy i planem działań handlowych
- ograniczyć czas spędzony na omawianiu spraw organizacyjnych i ustalaniu kto się czym zajmuje poprzez bieżący wgląd w działania handlowe
- raportować działania handlowe oraz godziny pracy handlowców
- monitorować realne szanse sprzedaży widoczne czarno na białym w systemie
- kontrolować na bieżąco etapy procesu sprzedaży
- usprawnić zarządzanie sprzedażą, ustalać priorytety, przydzielać projekty
- wyznaczać plany KPI i analizować aktywność sprzedażową pracowników
Wybierz CRM dopasowany do potrzeb handlowców w Twojej organizacji.
Poznaj funkcjonalności systemu komplusCRM:
- KLIENCI – wspólna baza firm zgodna z RODO
- KONTAKTY – baza osób kontaktowych wraz z historią współpracy
- DZIAŁANIA – planowanie działań handlowych
- SZANSE SPRZEDAŻY – planowanie i monitoring kontaktów
- RAPORT AKTYWNOŚCI – raport wykonanych działań pracownika
- DASHBOARD – graficzny raport aktywności handlowców
PRZYKŁADOWE EKRANY
Dopasuj CRM do swojej organizacji.
- instalacja na lokalnym serwerze lub w chmurze w zależności od potrzeb
- system na własność lub dzierżawiony
- podstawowa wersja systemu CRM czy dedykowana ( uzupełniona o moduły z wersji rozszerzonej lub o funkcjonalności zbudowane na indywidualne zamówienie)
- dostęp do CRM lokalnie lub z dowolnego miejsca za pomocą przeglądarki internetowej
- dodatkowa uproszczona aplikacja mobilna – do pracy w terenie
- integracja z innymi systemami użytkowanymi w firmie: systemem Kadrowo-Płacowym, ERP Optima, sklepem internetowym, aplikacjami Google
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI