System CRM dla handlowców

System CRM dla handlowców

CRM dla handlowców. Narzędzie, dzięki któremu działania sprzedażowe masz zawsze pod kontrolą.

Program CRM dla handlowców wspiera codzienną pracę przedstawicieli handlowych i pozwala na bezpieczne przechowywanie danych kontaktowych Klientów oraz planowanie działań sprzedażowych.

Użytkownicy aplikacji CRM mają zapewniony ciągły wgląd do systemu przez przeglądarkę internetową. Moduły systemu pozwalają planować i kontrolować działania handlowe z Klientami od momentu nawiązania kontaktu i przedstawienia oferty, poprzez spotkania, negocjacje, sprzedaż, po działania serwisowe i gwarancyjne.

Znajdujący się w CRM dla przedstawicieli handlowych Terminarz umożliwia planowanie pracy handlowców i podgląd na wprowadzone działania i spotkania przez współpracowników.

System CRM dla przedstawicieli handlowych firmy KOMPLUS to prosta i intuicyjna aplikacja, który wspiera działania handlowe i marketingowe oraz pozwala na pełne raportowanie pracy jego użytkowników.

Dbaj o efektywność swoich handlowców z CRM

Zainwestuj w narzędzie, które pozwoli:

  • skupić się na sprzedaży i relacjach z klientem – dzięki historii współpracy z Klientem handlowcy będą zawsze przygotowani do rozmowy
  • usprawnić działania zespołu dzięki pracy na jednej bazie danych, z historią współpracy i planem działań handlowych
  • ograniczyć czas spędzony na omawianiu spraw organizacyjnych i ustalaniu kto się czym zajmuje poprzez bieżący wgląd w działania handlowe
  • raportować działania handlowe oraz godziny pracy handlowców
  • monitorować realne szanse sprzedaży widoczne czarno na białym w systemie 
  • kontrolować na bieżąco etapy procesu sprzedaży
  • usprawnić zarządzanie sprzedażą, ustalać priorytety, przydzielać projekty
  • wyznaczać plany KPI i analizować aktywność sprzedażową pracowników  

Wybierz CRM dopasowany do potrzeb handlowców w Twojej organizacji.

Poznaj funkcjonalności systemu komplusCRM:

  • KLIENCI – wspólna baza firm zgodna z RODO
  • KONTAKTY – baza osób kontaktowych wraz z historią współpracy
  • DZIAŁANIA – planowanie działań handlowych 
  • SZANSE SPRZEDAŻY – planowanie i monitoring kontaktów
  • RAPORT AKTYWNOŚCI – raport wykonanych działań pracownika
  • DASHBOARD – graficzny raport aktywności handlowców

PRZYKŁADOWE EKRANY

 


Dopasuj CRM do swojej organizacji. 

  1. instalacja na lokalnym serwerze lub w chmurze w zależności od potrzeb
  2. system na własność lub dzierżawiony
  3. podstawowa wersja systemu CRM czy dedykowana ( uzupełniona o moduły z wersji rozszerzonej lub o funkcjonalności zbudowane na indywidualne zamówienie) 
  4. dostęp do CRM lokalnie lub z dowolnego miejsca za pomocą przeglądarki internetowej
  5. dodatkowa uproszczona aplikacja mobilna – do pracy w terenie
  6. integracja z innymi systemami użytkowanymi w firmie: systemem Kadrowo-Płacowym, ERP Optima, sklepem internetowym, aplikacjami Google 


SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

PRZEMYSŁAW SZUBA

+48 509 237 020

pszuba@komplus.pl