Aplikacje mobilne KOMPLUS. Narzędzia usprawniające realizację zadań w terenie wsparciem w optymalizacji procesów biznesowych.
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, w którym technologia odgrywa kluczową rolę, aplikacje mobilne są nieocenionym wsparciem w prowadzeniu przedsiębiorstwa.
Kluczową zaletą aplikacji mobilnych jest dostosowanie do pracy w terenie, wymagającej dojazdu do Klienta, na dużych powierzchniach magazynów czy podczas podróży służbowej. Dzięki niej pracownicy sprawniej wykonają swoje zadania a przedsiębiorcy mogą zarządzać procesami w czasie rzeczywistym i reagować na bieżąco na pojawiające się problemy.
Aplikacja mobilna to idealne uzupełnienie systemów webowych, gdy system musisz mieć zawsze pod ręką.
- Skutecznie optymalizuje czas związany z prowadzeniem dokumentacji – za pomocą aplikacji kluczowe dane pracownik wprowadza na bieżąco podczas pracy. Optymalizuje procesy, skraca czas konieczny na przepisywanie dokumentów po powrocie do biura i minimalizuje wiele błędów.
- Pozwala na szybki dostęp do ważnych danych – dostęp do aktualnych zleceń, informacji o klientach czy ważnych raportów masz zawsze za pośrednictwem swojego smartfona lub tabletu. To szczególnie wskazane podczas prac serwisowych w terenie, podróży służbowej czy spotkań z klientami.
- Usprawnia procesy – aplikacje mobilne skracają czas wykonywanych zadań w procesach biznesowych – szczególnie tych powtarzalnych ale koniecznych. Optymalizują działania wykonywane w terenie. Aktualizują zbierane na bieżąco dane w głównym systemie porządkując je i archiwizując. Udostępniają aktualne dane w czasie rzeczywistym, co pozwala osobom decyzyjnym na wprowadzanie zmian w przypadku problemów i zminimalizowanie czasu potrzebnego na działania korygujące.
W nowoczesnej erze technologii mobilnej, wykorzystanie aplikacji staje się nie tylko ważnym, ale koniecznym wsparciem dla sukcesu i efektywności biznesowej.
Poznaj aplikacje mobilne KOMPLUS
CRM mobilny KOMPLUS – nowoczesne narzędzie do zarządzania relacjami z Klientami
CRM mobilny KOMPLUS jest tworzony z myślą o użytkownikach, którzy prowadzą działania handlowe jeżdżąc do Klienta. Aplikacja pozwala na dostęp do informacji zawartych w webowej wersji systemu CRM np. danych kontaktowych Klientów, historii współpracy i zaplanowanych przez handlowca zadań. Umożliwia uzupełnianie informacji, które na bieżąco zapisywane są w głównym systemie CRM.
Aplikacja mobilna do raportowania prac serwisowych – doskonałe wsparcie dla zarządzania zadaniami terenowymi
Kluczową korzyścią płynącą z wykorzystania aplikacji mobilnej dla mobilnych pracowników serwisów jest możliwość raportowania zrealizowanych zadań z dowolnego miejsca, w czasie rzeczywistym. Serwisanci mogą szybko i łatwo aktualizować statusy działań. To nie tylko pomaga w pracy, ale też ułatwia zarządzanie działem serwisowym i stanowi element dokumentacji dla Klienta.
Aplikacja mobilna do rejestracji obecności podczas pracy zdalnej – nowoczesne narzędzie do realizacji zapisów Kodeksu Pracy o pracy zdalnej
Pracownicy zdalni mogą łatwo oznaczać obecność w pracy oraz rejestrować wykonane tego dnia zadania. Rejestr zapisywany jest w archiwum w formie czytelnego raportu z możliwością filtrowania. Zawsze dostępny dla Działu Kadr, jako lista obecności wymagana przepisami. Może również zostać uzupełniony o moduł do rejestracji wniosków urlopowych.
Każda aplikacja mobilna KOMPLUS jest połączona z centralnym systemem zarządzania. Dzięki temu, osoby kluczowe w realizacji procesu mają dostęp do aktualnych informacji w czasie rzeczywistym.
Intuicyjny interfejs użytkownika w każdej aplikacji mobilnej KOMPLUS sprawia, że jest ona prosta w obsłudze i skuteczna w działaniu.
Aplikacja mobilna KOMPLUS spełnia również wymagania dotyczące ochrony danych osobowych i poufności informacji.