Zarządzanie usterkami w nieruchomościach

Zarządzanie usterkami w nieruchomościach

Zarządzanie usterkami. Oprogramowanie do zarządzania działem serwisu dla deweloperów, spółdzielni mieszkaniowych i firm zarządzających nieruchomościami.

Sprawne zarządzanie usterkami w nieruchomościach.

Aplikacja umożliwia raportowanie zgłoszeń Klientów związanych z awariami w budynkach lub wadami w mieszkaniach oraz sprawne zarządzanie naprawą. Uwzględnia czas reakcji na zgłoszenia i naprawy zgodnie z wymogami ustawy deweloperskiej.


Pozwala na zlecanie prac naprawczych, monitoring stanu realizacji prac po odbiorze mieszkań przez Klientów, oraz umożliwia raportowanie wykonywanych zleceń. Sprawne zarządzanie usterkami, to ważny element obsługi Klienta.


Funkcjonalności

  • baza zgłoszeń
  • baza nieruchomości
  • szybkie uzupełnianie zgłoszeń dzięki gotowym polom wyboru wg. wybranych kategorii np. lokalizacji, tematyki (elektryka, hydraulika), umiejscowienia (garaż, kuchnia)
  • możliwość dołączania załączników do zgłoszeń
  • przydział osoby odpowiedzialnej za realizację
  • nadawanie priorytetów zgłoszeniom
  • filtry wspomagające wyszukiwanie z różnych poziomów (lokalizacji usterki, fachowca realizującego naprawę, daty zgłoszenia itd.)
  • podkreślanie zgłoszeń przeterminowanych
  • raporty realizacji prac
  • archiwum spraw


Dodatkowe funkcjonalności

  • integracja aplikacji z formularzem zgłoszeniowym na stronie www dewelopera ( automatyczne dodawanie zgłoszeń do systemu po uzupełnieniu formularza)
  • możliwość integracji z systemem crm do obsługi Klienta

 

Przykładowe Ekrany


Oprogramowanie dla każdego Klienta przygotowujemy zgodnie z potrzebami przedsiębiorstwa. Aplikacje tworzone są z gotowych elementów a jeśli trzeba, uzupełniane o funkcjonalności przygotowane na indywidualne zamówienie.


Zobacz także: Rozwiązania dla Deweloperów