W systemie CRM dla firm szkoleniowych do standardowych funkcji dotyczących obsługi klienta, prowadzenia działań handlowych i organizacji szkoleń dodaliśmy mechanizmy do automatyzacji powtarzalnych zadań.
Umów się na prezentację
Automatyzacja w CRM dla branży szkoleniowej: Najważniejsze usprawnienia
1. Aktualizacja oferty szkoleniowej
Ponieważ szkolenia mogą mieć wiele edycji / terminów, wprowadzaliśmy mechanizm kopiowania stworzonych w systemie szkoleń, aby usprawnić tworzenie oferty na kolejne terminy. Dodatkowo, jeżeli klient woli tworzyć nową ofertę w xls – dodaliśmy mechanizm importu i aktualizacji szkoleń na podstawie pliku.
2. Dodawanie szkoleń na stronę www
Integracja CRM z www pozwala na optymalizację pracy – tworząc szkolenie w CRM może ono natychmiast pojawiać się na stronie www. W CRM możemy uzupełniać i aktualizować wszystkie dane, które są w CMS, dzięki temu użytkownik wprowadza te informacje raz.
3. Zaczytywanie zgłoszeń na szkolenia
Dzięki połączeniu formularza zapisu na szkolenie ze strony www z CRM, pracownik nie musi przepisywać danych do systemu. Dane które wypełnia uczestnik trafiają do CRM i mogą przechodzić akceptację pracownika lub od razu być dodane do systemu. Jeśli dane uczestnika są już w systemie, CRM rozpozna je i zaktualizuje w już istniejącym wpisie. Jeśli danych nie ma, system zakłada nowe konto klienta.
4. Przypomnienia o zaplanowanych działaniach
W module działań handlowych dodaliśmy możliwość ustawienia przypomnień do zaplanowanych działań. Pracownik może wybrać, czy przypomnienie będzie wyświetlane w aplikacji czy będzie dodatkowo wysyłane mailem w ustalonym przez niego terminie.
5. Wysyłka powiadomień do klientów
Aby ułatwić wysyłkę takich informacji jak potwierdzenie szkolenia, informacje o odwołaniu szkoleń czy podziękowanie za udział w szkoleniu dodaliśmy szablony w CRM. Dzięki wybraniu odpowiedniego szablonu opiekun szkolenia może jednym kliknięciem wysłać odpowiednie informacje do wszystkich uczestników.
6. Weryfikacja wykonanych działań przy obsłudze szkolenia
Check lista to mechanizm, który podpowiada opiekunowi szkolenia, jakie działania powinien wykonać (np. przygotować materiały szkoleniowe, potwierdzić szkolenia itd.). Dzięki takiej liście pracownik ma pewność, że o niczym nie zapomniał, a jeżeli nie wszystkie działania są wykonane, to szkolenie będzie wyróżnione kolorem na liście.
7. Automatyzacja certyfikatów i zaświadczeń
Posiadamy mechanizmy do automatycznego generowania certyfikatów i zaświadczeń do plików pdf i word. Dzięki tej funkcjonalności pracownik może w łatwy sposób wygenerować dokumenty oraz dzięki szablonom rozesłać do uczestników.
8. Potwierdzenie obecności na szkoleniu
W systemie jest możliwość wygenerowania indywidualnego kodu QR dla każdego uczestnika. Dzięki dedykowanej aplikacji na telefon organizator szkolenia może ten kod QR zeskanować – co w CRM zostanie odznaczone jako potwierdzenie obecności uczestnika na szkoleniu.
9. Generowanie umów dla trenerów
Posiadamy możliwość dodania szablonów umów dla trenerów. Dzięki temu do każdego szkolenia można wygenerować umowę dla trenera, która będzie uzupełniona odpowiednimi danymi z CRM.
10. Fakturowanie
Na podstawie zrealizowanego szkolenia, jednym kliknięciem w CRM, w systemie fakturującym mogą zostać wystawione faktury dla klientów, a następnie wyświetlone w CRM.
11. Obliczanie rentowności szkoleń
Istnieje możliwość przypisywania kosztów do planowanego szkolenia. Dzięki tym informacjom oraz aktualizowanej na bieżąco liście uczestników w systemie, możemy kontrolować rentowność szkolenia.
Aplikacja CRM dedykowana dla branży szkoleniowej wspiera zarządzanie relacjami z Klientami, wspomaga sprzedaż i organizację szkoleń, zarówno otwartych, jak i zamkniętych.
Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom i automatyzacji w CRM kluczowych procesów, nawet niewielki zespół może sprawnie zarządzać rozbudowaną ofertą szkoleniową i obsługiwać znacznie większą liczbę uczestników, nie tracąc przy tym na jakości świadczonych usług.
Zaoszczędzony czas mogą poświęcić na budowanie relacji z klientami, doprecyzowanie ich potrzeb i oferowanie odpowiednich rozwiązań. To zaś przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe i długoterminowe relacje biznesowe.