Wdrożyliśmy system CRM dla firmy produkcyjnej, odpowiadający na indywidualne potrzeby Klienta.
Firma Zatorski specjalizuje się w mechanicznej obróbce tworzyw konstrukcyjnych oraz dystrybucji półfabrykatów najwyższej jakości tworzyw, wykorzystywanych w wielu sektorach przemysłu.
Jakość w firmie Zatorski to ważny aspekt działalności, dlatego celem projektu było stworzenie systemu, który wspierając codzienne działania pracowników wpłynie na optymalizację procesów oraz podniesie poziom obsługi klienta. Oprócz klasycznych modułów niezbędnych w realizacji zadań handlowych, wyposażyliśmy system w dedykowane funkcjonalności spełniające wymagania Klienta. Zadbaliśmy o to, aby mimo zaawansowania systemu i dużej ilości danych był szybki, intuicyjny w obsłudze i bezpieczny.
Funkcjonalności dedykowane w CRM:
- Automatyzacja czasochłonnego procesu przygotowywania ofert oraz dokumentów sprzedaży
- Możliwość rezerwacji towaru lub komponentów niezbędnych do realizacji planowanego zlecenia w magazynie oraz podgląd bieżącego stanu zasobów w CRM
- Integracja z systemem ERP usprawniająca działania handlowe i realizację zleceń: generowanie zleceń, podgląd stanów magazynowych oraz monitorowanie rozliczeń z klientem za pomocą CRM
- Monitorowanie realizacji planów sprzedaży handlowców, usprawnienie raportowania realizacji budżetów
Korzyści z wdrożonego rozwiązania:
- usprawnienie pracy zdalnej i na urządzeniach przenośnych
- skrócenie cyklu sprzedażowego i podniesienie jakości obsługi
- optymalizacja procesów logistycznych
- usprawnienie obiegu danych wykorzystywanych w procesie obsługi zlecenia
- monitoring realizacji założeń sprzedażowych
- wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań przyczyniających się do rozwoju firmy
Wdrożony system CRM z myślą o branży przemysłowej, nie tylko odpowiada na bieżące potrzeby firmy produkcyjnej Zatorski, ale także stanowi solidną podstawę do dalszego rozwoju, zapewniając wysoką jakość usług i troskę o klientów.