Obsługa informatyczna dla firm, czyli Outsourcing IT to oferta skierowana do Przedsiębiorstw, które nie posiadają działu IT lub potrzebują dodatkowego wsparcia, pomocy informatycznej specjalistów z zewnątrz.
Pomoc IT Warszawa – zobacz ofertę
W ramach stałej opieki abonamentowej Klienci mogą liczyć na doraźną pomoc informatyczną w razie awarii. Wsparcie pracowników w użytkowaniu komputerów czy przygotowanie nowego stanowiska pracy. Zadaniem administratora IT jest również dbanie o bezpieczeństwo danych oraz nadzór nad infrastrukturą informatyczną.
Główne zalety współpracy
- Stały, techniczny opiekun IT z którym masz bezpośredni kontakt. Zna infrastrukturę informatyczną Twojej firmy, dlatego przy zgłoszeniu awarii, może skupić się na szybkim rozwiązaniu problemu.
- Szybkie reakcje na awarie – zdalna pomoc informatyczna, usuwanie awarii sprzętu komputerowego i oprogramowania za pomocą zdalnego dostępu do komputera.
- Stałe wizyty serwisowe w siedzibie klienta – staramy się zapobiegać awariom kontrolując stan infrastruktury, backupy kluczowych systemów oraz na bieżąco usuwając problemy zgłaszane przez użytkowników.
- Wsparcie zespołu specjalistów: informatyków, programistów i administratorów.
- Elastyczność i ciągłość usług. Pomoc informatyczna jest świadczona również podczas nieobecności dedykowanego administratora IT. Istnieje także możliwość skierowania dodatkowego pracownika równolegle lub zamówienie dodatkowego czasu serwisanta.
Bezpośrednia działalność KOMPLUS związana z usługą pomoc IT, to miasto Warszawa i woj. mazowieckie. Posiadamy przedstawicielstwa serwisowe w miastach: Gdańsk, Poznań, Wrocław, Białystok, Kielce, Kraków, Katowice.
Pomoc informatyczna – jak działamy
Udzielamy stałego wsparcia informatycznego na podstawie umowy na obsługę informatyczną Firmy.
Obsługujemy firmy, które nie posiadają działu IT lub potrzebują dodatkowego wsparcia, pomocy informatycznej specjalistów z zewnątrz
Warunki umowy ustalamy na podstawie:
- Liczby punktów/oddziałów do obsługi
- Ilości stanowisk komputerowych / pracowników
- Liczby serwerów i oprogramowania wymagającego obsługi
- Jakości wykorzystywanego sprzętu
- Aktualnego poziomu zaawansowania infrastruktury IT
- Konieczności szybkiego wdrożenia rozwiązań wynikających z krytycznego stanu infrastruktury IT
- Potrzeb związanych ze specyfiką działalności ( zwiększona ilość wizyt stałych w miesiącu, oczekiwany czas reakcji na zgłoszenie, sezonowa obsługa większej ilości punktów lub pracowników)