Telefonia internetowa VoIP – nowoczesne rozwiązanie usprawniające obsługę klienta, które możemy dla Ciebie wdrożyć.
Świadcząc obsługę informatyczną dla firm, pomagamy rozwijać się naszym Klientom, wdrażając nowoczesne rozwiązania IT w obszarach, w których potrzebują. Dlatego stale poszerzamy naszą wiedzę i testujemy pojawiąjące się na rynku rozwiązania. Na zamówienie Klientów wdrażamy telefonię VoIP opartą o rozwiązania i produkty firmy Cisco.
VoIP, czyli telefonia internetowa to rozwiązanie, które w ostatnich latach rozwija się i zyskuje coraz większą popularność wśród firm.
W czasach pracy hybrydowej czy zdalnej usprawnia obsługę dzwoniących Klientów. Dzięki możliwości odbierania połączeń „stacjonarnych” poza biurem i konfiguracji ustawień linii wewnętrznych do natężenia połączeń i dostępności pracowników. Dużą zaletą rozwiązania jest też obniżenie kosztów połączeń telefonicznych.
Zalety rozwiązania
- tańsze wdrażanie nowych numerów wewnętrznych
- większa elastyczność konfiguracji (zapowiedzi, kolejki, przekierowania)
- odbieranie połączeń „stacjonarnych” lub z infolinii poza biurem
- możliwość konfiguracji telefonu stacjonarnego na smartfonie lub laptopie
- możliwość integracji z zewnętrznymi systemami (CRM, infolinia)
Przejście z konwencjonalnej sieci telefonicznej na VoIP jest proste i nie dezorganizuje pracy firmy. Jeśli dotychczasowy operator posiada usługę VoIP, możliwe jest zachowanie aktualnych numerów telefonów.
Outsourcing IT z KOMPLUS to bieżąca pomoc opiekuna technicznego w razie awarii , wsparcie pracowników, administracja serwerami i siecią ale także stały monitoring rozwijającej się firmy i dostosowywanie infrastruktury IT do potrzeb Klienta.
Nasi pracownicy testują i doradzają Klientom rozwiązania optymalnie dopasowane do procesów biznesowych, a także samodzielnie je wdrażają dzięki szerokiej wiedzy i umiejętnościom zdobytym na szkoleniach.
Jesteś zainteresowany obsługą informatyczną – napisz do nas