
System, który wspiera brokerów ubezpieczeniowych w codziennej pracy — porządkuje zapytania, oferty, polisy, prowizje i zgłoszenia szkód.
Zna i odzwierciedla rzeczywiste procesy obsługi klienta brokerskiego, dlatego w łatwy sposób prowadzisz wszystkie sprawy: od zapytania o ubezpieczenie po rozliczenie prowizji i zgłoszenie szkody.
Dzięki temu sprawnie zarządzasz współpracą z klientami i towarzystwami ubezpieczeniowymi, pilnujesz terminów oraz masz wszystkie dane w jednym miejscu.
Widok 360 Twojego klienta – pełny obraz współpracy w jednym systemie
CRM gromadzi całą historię współpracy z klientem, co pozwala szybko dotrzeć do potrzebnych informacji i lepiej kontrolować procesy. W systemie znajdziesz m.in.:
- zapytania o ubezpieczenia wysyłane do towarzystw w imieniu klienta,
- oferty przedstawione klientowi,
- zawarte polisy z uwzględnieniem rat, terminów płatności i prowizji (kurtażu),
- status opłaconych i zaległych składek,
- zgłoszone szkody z dokumentacją,
- dokumenty takie jak polisy, listy brokerskie i korespondencję.
Masz stały dostęp do pełnej historii, bez konieczności szukania informacji w różnych systemach i plikach.
Różne perspektywy pracy w systemie
CRM pozwala analizować dane z kilku punktów widzenia:
- współpracy z klientem,
- współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi,
- realizacji prowizji i płatności.
Dzięki temu łatwo monitorujesz stan spraw i możesz szybko reagować na potrzeby klientów oraz zmiany w ofercie towarzystw ubezpieczeniowych.
Raporty, które ułatwiają kontrolę i rozliczenia
System generuje praktyczne zestawienia i raporty, które przydają się w codziennej pracy i obowiązkach sprawozdawczych:
- raport zapytań i ofert od konkretnego towarzystwa ubezpieczeniowego,
- raport rat i statusu płatności składek,
- raport prowizji, z podziałem na polisy, klientów i towarzystwa.
Dzięki raportom łatwiej zarządzać portfelem polis, rozliczać prowizje i przygotować się do kontroli lub audytu.
System dopasowany do Twojej firmy
CRM można rozbudować o dodatkowe moduły, zintegrować z innymi systemami i dostosować układ do sposobu pracy Twojego zespołu.
Wszystkie zapytania, polisy, szkody, prowizje i raporty w jednym systemie – bez zbędnego chaosu i rozproszonych danych.
Umów się na prezentację