Integracja systemu sprzedażowego z magazynowym

Integracja systemu sprzedażowego z magazynowym

Sprzedaż i magazyn to duet, który jeśli współpracuje, pozwala Przedsiębiorcy czerpać realne zyski. Integracja systemu sprzedażowego z magazynowym. Co możesz zyskać?

 Połączenie systemu sprzedażowego i magazynowego to wymiana informacji, między urządzeniami, w czasie rzeczywistym. Umożliwia przekazywanie danych o kontrahentach, produktach i rozliczeniach pomiędzy pracownikami działu sprzedażowego i magazynu. Te informacje mają duże znaczenie przy optymalizacji procesu sprzedaży, sprawnej realizacji zamówień i zarządzaniu magazynem. 

Jak zwiększyć efektywność sprzedażową e-sklepu lub sprzedaży bezpośredniej?

Nie ma znaczenia czy prowadzisz sprzedaż internetową czy bezpośrednią, w obu przypadkach program magazynowy musi współpracować z programem sprzedażowym np. z e-Sklepem, systemem CRM lub systemem ERP.
Aktualne informacje o produktach wraz z ich cenami, stanami magazynowymi i polityką cenową dostępne w systemie CRM to duże ułatwienie i efektywniejsza sprzedaż dla Handlowców. Sprzedawca wie jaki jest bieżący stan magazynowy towaru, którym zainteresowany jest Klient.  Integracja pozwala na złożenie zamówienia lub rezerwację bezpośrednio w trakcie spotkania z Klientem. W przypadku sklepu Internetowego Klient widzi, czy interesujący go produkt jest dostępny i w jakiej ilości. Złożone zamówienia automatycznie spływają do magazynu. Eksport zamówień jest też znaczną oszczędnością czasu.

Jak kontrolować proces realizacji zamówienia?

Handel produktami nie może obejść się bez szeregu istotnych zadań realizowanych w magazynie. Czynności te muszą być realizowane właśnie w powiązaniu ze sprzedażą: jej pełną realizacją, rozliczeniem zamówień czy obsługą zwrotów i dostaw. Informacje, które wpływają od sprzedawców do magazynu w czasie rzeczywistym pozwalają na lepsze rozplanowanie działań. Podgląd statusu zamówienia, uzupełnianego w systemie magazynowym, pozwala Handlowcom na stałą kontrolę realizacji zamówienia. Sprzedawca może informować Klienta o realnym terminie dostarczenia zlecenia, uzupełnieniu magazynu o brakujący towar lub statusie reklamacji, co wpływa na zadowolenie Klienta z obsługi.

Jak zminimalizować opóźnienia dostaw?

Czy przestoje lub opóźnienia z powodu braków na magazynie są częstym problemem w Twojej firmie? Czy Handlowiec jadąc do Klienta przyjmuje zamówienie bez gwarancji czy towar jest dostępny na magazynie? Jeśli nie jest w stanie odpowiedzieć na pytanie kiedy zamówienie będzie gotowe, szybko traci w oczach Klienta. Bieżąca informacja o spływających zleceniach pozwala pracownikom magazynu na realizację zleceń praktycznie natychmiast po wpłynięciu zamówienia do systemu oraz stałą kontrolę stanów magazynowych i sprawną reakcję gdy towar jest na wykończeniu.
Sprawne zarządzanie magazynem: zaplanowanie prac, sprawna kompletacja zamówień oraz rotacja zapasów to klucz do optymalizacji zamówień i zwiększenia zysków.  

Jak dobrać odpowiednie rozwiązania do Twojego biznesu?

Zdaj się na doświadczenie naszych specjalistów. Od ponad 20 lat oferujemy rozwiązania dla Biznesu. Każdy projekt rozpoczynamy od zapoznania się z problemem i potrzebami Klienta. Zakres wsparcia dopasowujemy do Przedsiębiorstwa i uwzględniamy kierunek rozwoju Firmy. Oprócz naszych autorskich systemów CRM i oprogramowania na zamówienie wdrażamy i integrujemy systemy dostępne na rynku. Jesteśmy również oficjalnym Partnerem Comarch ERP i posiadamy doświadczenie we wdrożeniach systemu Comarch ERP Optima, w tym modułów Handel i Magazyn, e-sklep i Mobile Sprzedaż.


Potrzebujesz więcej informacji?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI