Standard usług IT w KOMPLUS

W KOMPLUS stosujemy standard zarządzania usługami informatycznymi ITIL. Jest to zbiór praktyk sprawdzonych i polecanych przez największe firmy informatyczne na świecie.


ITIL (Information Technology Infrastructure Library) to zasady, które pomagają uzyskiwać wartość biznesową z dostarczanych usług IT.

W KOMPLUS stale poszerzamy wiedzę w zakresie ITIL – mamy już 4 certyfikowanych specjalistów ITIL. Staramy się stosować wiedzę zdobytą na szkoleniach, aby zapewnić wysoką jakość usług naszym Klientom.


Jakie korzyści daje Klientowi współpraca z firmą dostarczającą usługi IT zgodne ze standardem ITIL?

  • Realne wsparcie biznesu i dopasowanie rozwiązania do potrzeb dzięki stosowaniu zasady „Focus On Value – Skup się na wartości, myśl wartością realizowanej usługi”

  • Wykorzystanie posiadanych zasobów, optymalizacja czasu i kosztu dzięki „Start Where You Are – Zobacz, gdzie jesteś i co możesz wykorzystać, nie marnuj tego co masz”

  • Efektywne wsparcie specjalistów dzięki „Progress Iteratively With Feedback – Pracuj iteracyjnie z informacją zwrotną – Zapytaj czy to co zrobiłeś działa”

  • Realny wpływ na rozwiązania IT poprzez „Collaborate and Promote Visibility – współpracuj z zespołem klienta, rozmawiaj, dyskutuj o problemach”

  • Kompleksowo działający system IT dzięki „Think and Work Holistically – Myśl całościowo, postrzegaj usługę w kontekście całego systemu IT”

  • Użyteczne rozwiązania IT dzięki „Keep It Simple and Practical – Upraszczaj, aby było użyteczne”

  • Optymalizację i automatyzację procesów dzięki „Optimize and Automate – Optymalizuj i automatyzuj”