
W KOMPLUS stosujemy standard zarządzania usługami informatycznymi ITIL. Jest to zbiór praktyk sprawdzonych i polecanych przez największe firmy informatyczne na świecie.
ITIL (Information Technology Infrastructure Library) to zasady, które pomagają uzyskiwać wartość biznesową z dostarczanych usług IT.
W KOMPLUS stale poszerzamy wiedzę w zakresie ITIL – mamy już 4 certyfikowanych specjalistów ITIL. Staramy się stosować wiedzę zdobytą na szkoleniach, aby zapewnić wysoką jakość usług naszym Klientom.
Jakie korzyści daje Klientowi współpraca z firmą dostarczającą usługi IT zgodne ze standardem ITIL?
- Realne wsparcie biznesu i dopasowanie rozwiązania do potrzeb dzięki stosowaniu zasady „Focus On Value – Skup się na wartości, myśl wartością realizowanej usługi”
- Wykorzystanie posiadanych zasobów, optymalizacja czasu i kosztu dzięki „Start Where You Are – Zobacz, gdzie jesteś i co możesz wykorzystać, nie marnuj tego co masz”
- Efektywne wsparcie specjalistów dzięki „Progress Iteratively With Feedback – Pracuj iteracyjnie z informacją zwrotną – Zapytaj czy to co zrobiłeś działa”
- Realny wpływ na rozwiązania IT poprzez „Collaborate and Promote Visibility – współpracuj z zespołem klienta, rozmawiaj, dyskutuj o problemach”
- Kompleksowo działający system IT dzięki „Think and Work Holistically – Myśl całościowo, postrzegaj usługę w kontekście całego systemu IT”
- Użyteczne rozwiązania IT dzięki „Keep It Simple and Practical – Upraszczaj, aby było użyteczne”
- Optymalizację i automatyzację procesów dzięki „Optimize and Automate – Optymalizuj i automatyzuj”