Nowy projekt – system helpDESK

Nowy projekt – system helpDESK

Z funkcjonalności systemu z pewnością skorzystają działy techniczne i serwisy firmowe, które obsługują zgłoszenia i reklamacje Klientów. Program porządkuje pracę, co może mieć przełożenie na szybkość realizacji i jakość obsługi.

Program helpDESK został wdrożony i wspiera zarządzanie zgłoszeniami Klientów KOMPLUS.  Jako firma informatyczna, świadcząca usługi związane z opieką informatyczną oraz powdrożeniowym serwisem oprogramowania na co dzień udzielamy pomocy technicznej naszym Klientom.  Program jest dodatkowym wsparciem dla naszych pracowników, aby jakość naszej obsługi była zawsze na najwyższym poziomie.

 

  • Rejestruje i porządkuje zgłaszane przez Klientów uwagi i problemy.

 

Przesyłane przez Klientów zgłoszenia drogą mailową zapisywane są w systemie według kolejności zgłoszeń i przesyłane do wybranych pracowników, odpowiedzialnych za ich realizację.

  • Porządkuje działania i minimalizuje ryzyko pominięcia zgłoszenia.

System przedstawia pracownikowi zgłoszenia w formie uporządkowanej i czytelnej listy. Pozwala na filtrowanie przypisanych zgłoszeń oraz zmianę ich statusu po wykonaniu zadania.

  • Pozwala na bieżące zarządzanie i monitorowanie zgłoszeń.

W przypadku nieobecności pracownika, umożliwia przełożonemu na zapoznanie się z historią zgłoszenia (w tym komunikacji z Klientem) oraz przekierowanie zgłoszenia do osoby zastępującej.

  • Nowoczesne metody projektowania i prosty system CRM dla firmy.

Program może być obsługiwany na urządzeniach mobilnych ( tablet, smartphone). Prosta budowa systemu pozwala na wprowadzanie modyfikacji i rozbudowę oprogramowania według indywidualnych potrzeb Klienta

Zobacz przykładowe ekrany


Zobacz także: Oprogramowanie na zamówienie