
Z funkcjonalności systemu z pewnością skorzystają działy techniczne i serwisy firmowe, które obsługują zgłoszenia i reklamacje Klientów. Program porządkuje pracę, co może mieć przełożenie na szybkość realizacji i jakość obsługi.
Program helpDESK został wdrożony i wspiera zarządzanie zgłoszeniami Klientów KOMPLUS. Jako firma informatyczna, świadcząca usługi związane z opieką informatyczną oraz powdrożeniowym serwisem oprogramowania na co dzień udzielamy pomocy technicznej naszym Klientom. Program jest dodatkowym wsparciem dla naszych pracowników, aby jakość naszej obsługi była zawsze na najwyższym poziomie.
- Rejestruje i porządkuje zgłaszane przez Klientów uwagi i problemy.
Przesyłane przez Klientów zgłoszenia drogą mailową zapisywane są w systemie według kolejności zgłoszeń i przesyłane do wybranych pracowników, odpowiedzialnych za ich realizację.
- Porządkuje działania i minimalizuje ryzyko pominięcia zgłoszenia.
System przedstawia pracownikowi zgłoszenia w formie uporządkowanej i czytelnej listy. Pozwala na filtrowanie przypisanych zgłoszeń oraz zmianę ich statusu po wykonaniu zadania.
- Pozwala na bieżące zarządzanie i monitorowanie zgłoszeń.
W przypadku nieobecności pracownika, umożliwia przełożonemu na zapoznanie się z historią zgłoszenia (w tym komunikacji z Klientem) oraz przekierowanie zgłoszenia do osoby zastępującej.
- Nowoczesne metody projektowania i prosty system CRM dla firmy.
Program może być obsługiwany na urządzeniach mobilnych ( tablet, smartphone). Prosta budowa systemu pozwala na wprowadzanie modyfikacji i rozbudowę oprogramowania według indywidualnych potrzeb Klienta
Zobacz przykładowe ekrany
Zobacz także: Oprogramowanie na zamówienie