System helpDESK. Rozwiązanie usprawniające pracę działu technicznego lub serwisu. Pomaga w obsłudze zgłoszeń i reklamacji Klientów. Program porządkuje pracę, co może mieć przełożenie na szybkość realizacji i jakość obsługi.
Program helpDESK został wdrożony i wspiera zarządzanie zgłoszeniami Klientów KOMPLUS. Jako firma informatyczna, świadcząca usługi związane z opieką informatyczną oraz powdrożeniowym serwisem oprogramowania na co dzień udzielamy pomocy technicznej naszym Klientom. Program jest dodatkowym wsparciem dla naszych pracowników, aby jakość naszej obsługi była zawsze na najwyższym poziomie.
1. Rejestruje i porządkuje zgłaszane przez Klientów uwagi i problemy.
Przesyłane przez Klientów zgłoszenia drogą mailową zapisywane są w systemie według kolejności zgłoszeń i przesyłane do wybranych pracowników, odpowiedzialnych za ich realizację.
2. Porządkuje działania i minimalizuje ryzyko pominięcia zgłoszenia.
System helpDESK przedstawia pracownikowi zgłoszenia w formie uporządkowanej i czytelnej listy. Pozwala na filtrowanie przypisanych zgłoszeń oraz zmianę ich statusu po wykonaniu zadania.
3. Pozwala na bieżące zarządzanie i monitorowanie zgłoszeń.
W przypadku nieobecności pracownika, umożliwia przełożonemu na zapoznanie się z historią zgłoszenia (w tym komunikacji z Klientem) oraz przekierowanie zgłoszenia do osoby zastępującej.
4. Dostosowany do urządzeń mobilnych – prosty system CRM zawsze pod ręką.
Program może być obsługiwany na urządzeniach mobilnych ( tablet, smartphone). Prosta budowa systemu pozwala na wprowadzanie modyfikacji i rozbudowę oprogramowania według indywidualnych potrzeb Klienta