Narzędzie dla deweloperów do rejestracji i obsługi usterek wykrytych podczas odbiorów technicznych lub powstałych w czasie obowiązującej rękojmi.
USTERKI to prosty w obsłudze program, który pomoże zarządzać zgłaszanymi usterkami i kontrolować realizację napraw deweloperskich.
System prowadzi pracowników krok po kroku przez proces obsługi zgłoszeń. Pomaga to minimalizować błędy i pilnować terminów realizacji.
Przypomnienia i komunikaty podpowiadają, jakie działania są wymagane na każdym etapie procesu usuwania zgłoszonych wad i usterek.
Program pilnuje ustawowych terminów reakcji na zgłoszone usterki. Pozwala na zlecanie prac naprawczych podwykonawcom lub wykonawcom zastępczym oraz nadzór nad terminami realizacji. Dzięki raportom możliwa jest kontrola stanu zgłoszeń i wprowadzanie działań usprawniających.
Funkcjonalności
- baza zgłoszonych usterek dla nieruchomości/inwestycji
- standaryzacja procesu rejestracji zgłoszeń, dzięki gotowym polom wyboru wg. wybranych kategorii np. lokalizacji, tematyki (elektryka, hydraulika), umiejscowienia (garaż, kuchnia)
- możliwość dołączania istotnych załączników do zgłoszeń (zdjęć, protokołów odbioru, protokołów z wizji)
- przydzielanie osób odpowiedzialnych za koordynację zgłoszenia
- automatyczne alerty ( ważne terminy, dokumenty)
- nadawanie priorytetów zgłoszeniom
- filtry wspomagające wyszukiwanie z różnych poziomów (lokalizacji usterki, wykonawcy realizującego naprawę, daty zgłoszenia itd.)
- sygnalizowanie zgłoszeń przeterminowanych
- historia i raporty realizacji prac (terminy wizyt, zleceń prac podwykonawczych, terminów gwarancji)
- archiwum zrealizowanych usterek
Dodatkowe funkcjonalności
- możliwa integracja aplikacji z formularzem zgłoszeniowym na stronie www dewelopera/generalnego wykonawcy ( automatyzacja rejestracji zgłoszeń)
- możliwość integracji z systemem crm do obsługi Klienta
Przykładowe ekrany
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w informatyzacji Deweloperów. Oferujemy szeroki zakres usług dostosowany do potrzeb branży, od tworzenia oprogramowania przez opiekę serwisową aż po doradztwo IT.
– zobacz więcej