Dedykowany CRM pomaga zarządzać relacjami z Klientem, wspiera sprzedaż i organizację szkoleń otwartych oraz zamkniętych.
Aplikacja CRM dla firm szkoleniowych jest wyposażona w niezbędne moduły dopasowane do procesu sprzedażowego firmy szkoleniowej. Uwzględnia potrzeby Managerów zarządzających, ułatwiając planowanie szkoleń oraz analizowanie sprzedaży.
Wspiera pracowników na każdym etapie obsługi kursanta optymalizując działania związane z realizacją szkoleń m.in. rejestrację uczestników, koordynację trenerów czy szybki dostęp do szkoleń w graficznym kalendarzu.
Dodatkowo system CRM został zintegrowany z Comarch ERP Optima co pozwala na sprawne wystawianie faktur i pobieranie dokumentu bezpośrednio z systemu CRM. System w pełni wspiera procesy związane z pozyskiwaniem Klientów oraz obsługą i realizacją szkoleń.
Centrum Rozwoju Edukacji A-Z powstało w 2008 roku z myślą o organizowaniu szkoleń dla pracowników oświaty. Posiada status niepublicznej placówki doskonalenia nauczycieli, akredytowaną przez mazowieckiego Kuratora Oświaty.
W wyjątkowy sposób dba o swoich Klientów oferując profesjonalnie prowadzone szkolenia oraz pomagając w doborze szkoleń w szerokim zakresie funkcjonowania szkoły i przedszkola; nadzoru pedagogicznego, prawa oraz szeroko rozumianej psychologii. Zespół doradców ds. organizacji szkoleń w realizacji zadań wspiera system komplusCRM.
komplusCRM dla firm szkoleniowych stworzyliśmy na potrzeby firm szkoleniowych i edukacyjnych. Kierujemy się potrzebami Klientów, dlatego nasze systemy to sprawdzone rozwiązania, które pomogą m.in.:
- usprawnić działania zespołu dzięki pracy na jednej bazie danych, z historią współpracy i planem działań handlowych
- zarządzać rozproszonym zespołem; kontrolować sprzedaż i realizację szkoleń
- pozyskiwać uczestników i utrzymywać komunikację z kursantami dzięki mailingom i grupowym powiadomieniom
- planować i realizować szkolenia – grafiki szkoleń zdalnych, rezerwacje instruktorów, listy kursantów, rozliczenia szkoleń
- zautomatyzować czasochłonne czynności – zapisy on-line na szkolenia, generowanie i wysyłanie certyfikatów, ankietowanie uczestników
- zautomatyzować obieg dokumentów w firmie
FUNKCJONALNOŚCI komplusCRM dla firmy szkoleniowej
Podstawowe
- Klienci – bezpieczna wspólna baza firm i osób kontaktowych w firmach
- Działania handlowe – planowanie działań handlowych oraz historia współpracy
- Szkolenia – planowanie i realizacja szkoleń
- Trenerzy – lista współpracujących trenerów
- Lokalizacje – lista miejsc szkoleniowych
- Raporty – analiza działań handlowych i szkoleniowych
Dodatkowe dostępne w wersji rozszerzonej
- Budżet – planowanie i realizacja budżetów sprzedażowych
- Mailingi – filtrowanie bazy Klientów, wysyłki mailingowe, statystyki
- Email – załączanie korespondencji elektronicznej do karty Klienta
- Projekty – realizacja działań w ramach projektów
- Integracja ERP – integracja z systemami ERP Optima, WF-MAG, Symfonia
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI