CRM dla firmy szkoleniowej

CRM dla firmy szkoleniowej
Wdrożyliśmy system CRM dla firmy szkoleniowej  Centrum Rozwoju Edukacji A-Z.
Dedykowany CRM pomaga zarządzać relacjami z Klientem, wspiera sprzedaż i organizację szkoleń otwartych oraz zamkniętych.

Aplikacja CRM dla firm szkoleniowych jest wyposażona w niezbędne moduły dopasowane do procesu sprzedażowego firmy szkoleniowej. Uwzględnia potrzeby Managerów zarządzających, ułatwiając planowanie szkoleń oraz analizowanie sprzedaży. 
Wspiera pracowników na każdym etapie obsługi kursanta optymalizując działania związane z realizacją szkoleń m.in. rejestrację uczestników, koordynację trenerów czy szybki dostęp do szkoleń w graficznym kalendarzu.

Dodatkowo system CRM został zintegrowany z Comarch ERP Optima co pozwala na sprawne wystawianie faktur i pobieranie dokumentu bezpośrednio z systemu CRM. System w pełni wspiera procesy związane z pozyskiwaniem Klientów oraz obsługą i realizacją szkoleń.

Centrum Rozwoju Edukacji A-Z powstało w 2008 roku z myślą o organizowaniu szkoleń dla pracowników oświaty. Posiada status niepublicznej placówki doskonalenia nauczycieli, akredytowaną przez mazowieckiego Kuratora Oświaty.
W wyjątkowy sposób dba o swoich Klientów oferując profesjonalnie prowadzone szkolenia oraz pomagając w doborze szkoleń w szerokim zakresie  funkcjonowania szkoły i przedszkola; nadzoru pedagogicznego, prawa oraz szeroko rozumianej psychologii.  Zespół doradców ds. organizacji szkoleń w realizacji zadań wspiera system komplusCRM.

komplusCRM dla firm szkoleniowych stworzyliśmy na potrzeby firm szkoleniowych i edukacyjnych. Kierujemy się potrzebami Klientów, dlatego nasze systemy to sprawdzone rozwiązania, które pomogą m.in.:

  • usprawnić działania zespołu dzięki pracy na jednej bazie danych, z historią współpracy i planem działań handlowych
  • zarządzać rozproszonym zespołem; kontrolować sprzedaż i realizację szkoleń
  • pozyskiwać uczestników i utrzymywać komunikację z kursantami dzięki mailingom i grupowym powiadomieniom
  • planować i realizować szkolenia – grafiki szkoleń zdalnych, rezerwacje instruktorów, listy kursantów, rozliczenia szkoleń
  • zautomatyzować czasochłonne czynności – zapisy on-line na szkolenia, generowanie i wysyłanie certyfikatów, ankietowanie uczestników
  • zautomatyzować obieg dokumentów w firmie

 

FUNKCJONALNOŚCI komplusCRM dla firmy szkoleniowej

Podstawowe

  • Klienci – bezpieczna wspólna baza firm i osób kontaktowych w firmach
  • Działania handlowe – planowanie działań handlowych oraz historia współpracy
  • Szkolenia – planowanie i realizacja szkoleń
  • Trenerzy – lista współpracujących trenerów
  • Lokalizacje – lista miejsc szkoleniowych
  • Raporty – analiza działań handlowych i szkoleniowych

Dodatkowe dostępne w wersji rozszerzonej

  • Budżet – planowanie i realizacja budżetów sprzedażowych
  • Mailingi – filtrowanie bazy Klientów, wysyłki mailingowe, statystyki
  • Email – załączanie korespondencji elektronicznej do karty Klienta
  • Projekty – realizacja działań w ramach projektów
  • Integracja ERP – integracja z systemami ERP Optima, WF-MAG, Symfonia

 



SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

PRZEMYSŁAW SZUBA

+48 509 237 020

pszuba@komplus.pl