W KOMPLUS stosujemy standard zarządzania usługami informatycznymi ITIL. Jest to zbiór praktyk sprawdzonych i polecanych przez największe firmy informatyczne na świecie.
ITIL (Information Technology Infrastructure Library) to zasady, które pomagają uzyskiwać wartość biznesową z dostarczanych usług IT.
W KOMPLUS stale poszerzamy wiedzę w zakresie ITIL – mamy już 4 certyfikowanych specjalistów ITIL. Staramy się stosować wiedzę zdobytą na szkoleniach, aby zapewnić wysoką jakość usług naszym Klientom.
Jakie korzyści daje Klientowi współpraca z firmą dostarczającą usługi IT zgodne ze standardem ITIL?
- Realne wsparcie biznesu i dopasowanie rozwiązania do potrzeb dzięki stosowaniu zasady „Focus On Value – Skup się na wartości, myśl wartością realizowanej usługi”
- Wykorzystanie posiadanych zasobów, optymalizacja czasu i kosztu dzięki „Start Where You Are – Zobacz, gdzie jesteś i co możesz wykorzystać, nie marnuj tego co masz”
- Efektywne wsparcie specjalistów dzięki „Progress Iteratively With Feedback – Pracuj iteracyjnie z informacją zwrotną – Zapytaj czy to co zrobiłeś działa”
- Realny wpływ na rozwiązania IT poprzez „Collaborate and Promote Visibility – współpracuj z zespołem klienta, rozmawiaj, dyskutuj o problemach”
- Kompleksowo działający system IT dzięki „Think and Work Holistically – Myśl całościowo, postrzegaj usługę w kontekście całego systemu IT”
- Użyteczne rozwiązania IT dzięki „Keep It Simple and Practical – Upraszczaj, aby było użyteczne”
- Optymalizację i automatyzację procesów dzięki „Optimize and Automate – Optymalizuj i automatyzuj”
Zaletą korzystania z usług informatycznych zewnętrznej firmy, takiej jak KOMPLUS jest gwarancja stałej opieki oraz elastyczności pozwalającej szybko zwiększyć zakres obsługi, jeśli tego potrzebujesz. Outsourcing IT to korzystna cena, w ramach której otrzymujesz obsługę specjalistów bez konieczności zatrudniania pracownika na etat.
Obsługa informatyczna firm – nasza oferta
- Bieżąca pomoc i obsługa informatyczna
- Usuwanie awarii
- Wsparcie i edukacja pracowników w bezpiecznym korzystaniu ze sprzętu IT, oprogramowania i Internetu
- Wsparcie techniczne, administracyjne oprogramowania
- Nadzór nad siecią i bezpieczeństwem danych
- Administracja serwerami
- Wielopoziomowy backup danych
- Administracja komputerami (Windows, Office)
- Poczta email oraz WWW
- Inwentaryzacja oraz okresowy audyt sprzętu i oprogramowania
- Profilaktyka, czyli zapobieganie potencjalnym awariom
- Doradztwo i rozwój
Co nas wyróżnia
- Dedykowany administrator do obsługi
- Stałe wizyty serwisowe
- Zespół specjalistów z wielu dziedzin IT
- Autorski system serwisowy usprawniający płynną obsługę zgłoszeń
- Wsparcie w projektach ERP/CRM
Obsługa informatyczna firm, Warszawa – cennik
Aby wycenić miesięczny koszt usług informatycznych, trzeba określić kilka zasadniczych parametrów związanych z ostateczną ceną obsługi.- Liczbę punktów/oddziałów do obsługi
- Ilość stanowisk komputerowych / pracowników
- Liczbę serwerów i oprogramowania wymagającego obsługi
- Jakość wykorzystywanego sprzętu
- Aktualny poziom zaawansowania infrastruktury IT
- Natychmiastowa potrzeba wdrożenia rozwiązań wynikających z krytycznego stanu infrastruktury IT
- Inne potrzeby związane ze specyfiką działalności ( zwiększona ilość wizyt stałych w miesiącu, oczekiwany czas reakcji na zgłoszenie, sezonowa obsługa większej ilości punktów lub pracowników)