Obsługa informatyczna. Standard usług IT w KOMPLUS

Obsługa informatyczna. Standard usług IT w KOMPLUS

W KOMPLUS stosujemy standard zarządzania usługami informatycznymi ITIL. Jest to zbiór praktyk sprawdzonych i polecanych przez największe firmy informatyczne na świecie.


ITIL (Information Technology Infrastructure Library) to zasady, które pomagają uzyskiwać wartość biznesową z dostarczanych usług IT.

W KOMPLUS stale poszerzamy wiedzę w zakresie ITIL – mamy już 4 certyfikowanych specjalistów ITIL. Staramy się stosować wiedzę zdobytą na szkoleniach, aby zapewnić wysoką jakość usług naszym Klientom.


Jakie korzyści daje Klientowi współpraca z firmą dostarczającą usługi IT zgodne ze standardem ITIL?

  • Realne wsparcie biznesu i dopasowanie rozwiązania do potrzeb dzięki stosowaniu zasady „Focus On Value – Skup się na wartości, myśl wartością realizowanej usługi”

  • Wykorzystanie posiadanych zasobów, optymalizacja czasu i kosztu dzięki „Start Where You Are – Zobacz, gdzie jesteś i co możesz wykorzystać, nie marnuj tego co masz”

  • Efektywne wsparcie specjalistów dzięki „Progress Iteratively With Feedback – Pracuj iteracyjnie z informacją zwrotną – Zapytaj czy to co zrobiłeś działa”

  • Realny wpływ na rozwiązania IT poprzez „Collaborate and Promote Visibility – współpracuj z zespołem klienta, rozmawiaj, dyskutuj o problemach”

  • Kompleksowo działający system IT dzięki „Think and Work Holistically – Myśl całościowo, postrzegaj usługę w kontekście całego systemu IT”

  • Użyteczne rozwiązania IT dzięki „Keep It Simple and Practical – Upraszczaj, aby było użyteczne”

  • Optymalizację i automatyzację procesów dzięki „Optimize and Automate – Optymalizuj i automatyzuj”

Zaletą korzystania z usług informatycznych zewnętrznej firmy, takiej jak KOMPLUS jest gwarancja stałej opieki oraz elastyczności pozwalającej szybko zwiększyć zakres obsługi, jeśli tego potrzebujesz. Outsourcing IT to korzystna cena, w ramach której otrzymujesz obsługę specjalistów bez konieczności zatrudniania pracownika na etat.

Obsługa informatyczna firm – nasza oferta

  • Bieżąca pomoc i obsługa informatyczna
  • Usuwanie awarii 
  • Wsparcie i edukacja pracowników w bezpiecznym korzystaniu ze sprzętu IT, oprogramowania i Internetu
  • Wsparcie techniczne, administracyjne oprogramowania  
  • Nadzór nad siecią i bezpieczeństwem danych
  • Administracja serwerami
  • Wielopoziomowy backup danych
  • Administracja komputerami (Windows, Office)
  • Poczta email oraz WWW
  • Inwentaryzacja oraz okresowy audyt sprzętu i oprogramowania
  • Profilaktyka, czyli zapobieganie potencjalnym awariom
  • Doradztwo i rozwój

 

skontaktuj się z nami

 


 
Co nas wyróżnia
  • Dedykowany administrator do obsługi
  • Stałe wizyty serwisowe
  • Zespół specjalistów z wielu dziedzin IT
  • Autorski system serwisowy usprawniający płynną obsługę zgłoszeń
  • Wsparcie w projektach ERP/CRM

 

Obsługa informatyczna firm, Warszawa – cennik

Aby wycenić miesięczny koszt usług informatycznych, trzeba określić kilka zasadniczych parametrów związanych z ostateczną ceną obsługi. 
  • Liczbę punktów/oddziałów do obsługi
  • Ilość stanowisk komputerowych / pracowników
  • Liczbę serwerów i oprogramowania wymagającego obsługi
  • Jakość wykorzystywanego sprzętu
  • Aktualny poziom zaawansowania infrastruktury IT 
  • Natychmiastowa potrzeba wdrożenia rozwiązań wynikających z krytycznego stanu infrastruktury IT
  • Inne potrzeby związane ze specyfiką działalności ( zwiększona ilość wizyt stałych w miesiącu, oczekiwany czas reakcji na zgłoszenie, sezonowa obsługa większej ilości punktów lub pracowników)

 

Zamów wycenę

Profesjonalna obsługa informatyczna dla małych i średnich firm: Warszawa i województwo mazowieckie