Projekt wdrożony w kwietniu 2018r. dla ROBYG SA
Celem aplikacji jest usprawnienie zarządzania zadaniami w organizacji. Pozwala na planowanie, przydzielanie zadań oraz nadzór nad ich wykonaniem, co może przyczynić się do poprawienia efektywności i wydajności firmy.
Managerowie (oraz osoby uprawnione) mogą zlecać poprzez aplikację zadania pracownikom firmy. Pracownik może również uzupełniać listę zadań samodzielnie, dodawać uwagi, odznaczać ich wykonanie. Drogą mailową otrzymuje powiadomienia o nowych zadaniach oraz o zleceniach, które nie zostały wykonane w terminie.
Managerowie otrzymują raporty ze stanu realizacji przydzielonych działań poszczególnym osobom.
Funkcjonalności:
- Dodawanie do aplikacji, działów i stanowisk odwzorowując strukturę firmy
- Przydzielanie zadań użytkownikom
- Określanie terminu realizacji
- Szybka lista działań do wykonania
- Filtrowanie działań po statusie/terminie wykonania/użytkowniku
- Możliwość dodawania informacji dodatkowych, danych Klienta, uwag
- Oznaczanie wykonania zadania
- Powiadomienia e-mail o przeterminowanych zadań
- Powiadomienia e-mail o przydzielonych zadaniach
- Raport podsumowujący wykonanie zadań
Aplikację na potrzeby Klienta można rozbudować o dodatkowe funkcjonalności.